http://www.negarkhaneh.ir/UserGallery/2013/10/m-a-s_05164836.jpg

دعای ندبه ؛ دعوتنامه میهمـانی امـام زمـان عـج الله


امروز چه کسانی به این دعوت لبیک گفتند؟؟

چه کسانی صبح جمعه ندای یا صاحب الزمان سر دادند؟

چه کسانی به تجدید عهدشان با امام زمانشان رفتند ؟؟

چه کسانی از خواب شیرینشان زدند و به مراسم عاشقان رهسپار شدند؟؟

چه کسانی با ندبه های امام زمانشان همنوا شدند؟؟

امروز متعلق به امام زمان عج الله است آیا خود را اماده ی ظهور کردیم ؟ قد یک العجل با چشمهای منتظر بارانی ... قد یک ندای یا اباصالح المهدی ادرکنی... قد یک لبیک یا مهدی با قلبی نورانی در فضای عطر آگین به نام مقدس مولا ....

http://images.elpress.ir/news/elPress139405091325391438332939ir9_414x290.jpg

و...

خوشا به حال کسانی که در کلاس انتظار یک جمعه هم غایب نیستند !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید...

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1395/7/22/5283482_216.jpg

فضیلت دعای ندبه:


دعای ندبه را امام صادق علیه السلام به شیعیان زمان خویش آموختند و امر فرمودند که این دعا در اعیاد چهارگانه جمعه،فطر،غدیر و قربان خوانده شود.

همچنین در زمان غیبت حضرت صاحب الزمان این دعا می تواند باعث تجدید عهد و میثاق با صاحب الزمان (عج) باشد. این دعا بیان تاریخی ازحضور اولیای خدا بر روی زمین تا حضرت مهدی(عج) میباشد. صدرالاسلام همدانی در کتاب خود (تکالیف الآنام) در رابطه با فضیلت دعای ندبه گفته است:

هرگاه در جایی با حضور قلب و اخلاص تمام و توجه به مضامین عالی آن خوانده شود نه تنهاعنایت و توجه امام زمان را به آن مکان جلب می کند بلکه باعث حضور حضرت در آنجا میگردد. بسیاری از اولیا با خواندن این دعا با حضرت مهدی(عج) ملاقات داشته اند.

محدث نوری نقل می کند در کنار حرم عسکریین علیه السلام شخصی بود به نام آقا محمد به نقل از مادرش نوری در سرداب مشغول به خواندن دعای ندبه بود که حضرت مهدی(عج) در آنجا میآیند و با او ملاقات میکنند.