جهت پاسخ به سوال

خیر صحت ندارد شایعه محض است. 

این شبهه که دو روز پیش پاسخ داده شد و فردی بنام.. که خودش را یکی از اساتید مهدویت قم جا زده بود نیز معرفی گردید و طی تحقیق اعلام شد که بنده خدا فقط یک دوره کوتاه مهدویت در شمال کشور گذرانده، و جزو اساتید مهدویت نمی‌باشد و این جز افترا چیزی بیش نیست.

اساتید برجسته من جمله استاد رائفی پور، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، اساتید شجاعی مدرس مهدویت قم و افشاری و حجت الاسلام و المسلمین محمودی(مولف، استاد مهدویت قم و سخنران مسجد مقدس جمکران) و حتی خود مسجد جمکران این طرح را تایید و حمایت نمودند که صوت و متن مکتوبشان موجود میباشد. 

بنده پایه کاران این طرح عظیم را می‌شناسم، مدیر این طرح جانباز قطع نخاع دفاع مقدس آقای صفایی می‌باشند که فردی بسیار مومن باتقوا ولایی انقلابی و امام زمانی می‌باشند، که رهبر معظم انقلاب اسلامی هر سال عید نوروز جهت تبریک عید به منزل ایشان تشریف می‌بردند بجز امسال که آقا مشهد مشرف نشدند... و همچنین بقیه عوامل زحمتکش..

این طرح عظیم که الحمدالله در کشور و همچنین در بین مسلمانان جهان پیشرفت قابل توجهی داشته، فعالیتش را از اسفند ماه آغاز کرده، که طی این مراحل گفتگو با مراجع و بزرگان بوده که این طرح را بلا اشکال دانسته و تایید نمودند و مهدی یاوران سراسر کشور با تبلیغ، نصب پوستر و بنر در سطح کشور  فعالیت دارند. 

و اگر جز این بود؛ بنده هرگز در وبلاگ مولا درج نمی‌نمودم. 

 

ضمنا چه اشکالی دارد که ما یک عده مهدی یاور و منتظران امام زمانمان ۴۰ روز زیارت عاشورا بخوانیم و ذکر اللهم عجل لولیک الفرج را بخوانیم، با توجه به اینکه در روایات متعدد به خواندن زیارت عاشورا جهت رفع بلا و مشکل و گشایش در امور تاکید فراوان گردیده. و خود حضرت صاحب الزمان عج فرمودند جهت فرج بسیار دعا کنید و چه زمان بهتر از شب نیمه شعبان و شبهای رمضان خصوصا لیالی قدر، جهت ظهور خواهی و دعا جهت تعجیل در امر فرج، که این طرح بعد از لیالی قدر به اتمام می‌رسد.