https://scontent-lax3-1.cdninstagram.com/vp/be576044bf40ffea3dd114cdcb5125d7/5C8B3A76/t51.2885-15/e35/s480x480/39993190_1891786440937390_2666552131011477504_n.jpg


می خوای برات از غربت امام زمان بگم ؟؟ بگم چقدر غریبه!!؟؟
.
من کیم ؟من چرا بگم ؟

مولا امیرالمومنین درغربت امام زمان می فرماید : و صَاحِبُ‏ هَذَا الْأَمْر ِهو الشَّرِیدُ الطَّرِیدُ الْفَرِیدُ الْوَحِیدُ .
.
وحید یعنی چه ؟؟ تنها !!  فرید یعنی چه ؟ از فرد میاد.  طرید یعنی چه ؟؟ از طرد میاد یعنی طرد شده است !! آقا امیرالمومنین می گوید : امام زمان طرد شده است
.
حالا می دونید شرید یعنی چه ؟طاقتشو داری بگم یا نه ؟شرید یعنی آواره !!
بلرز به خودت !!!بلرزز
امام زمان ما آواره است!!! آواره !!
.
از دست کی ؟؟ از دست چی ؟؟ از دست گناهان من و شما ،،

آواره !!! تو خلوت های خودت فکر کن !! فکرکن!! فکر کن !! که چرا امام زمان باید لقبش آواره باشه چرا ؟؟
.
چرا نباید ما شیعیان همدل بشیم برای تعجیل در ظهورش ، ما می بایست تا حالا ظهورش را فراهم می کردیم !! چرا نکردیم؟؟

پدرمون بیفته زندان صدتا سند جور میکنیم آزادش میکنیم چطور امام زمان که از پدر ما هم مهمتره هزار وصد و خورده ای سال در غیبته عین خیالمون نیست.
.
چهار تا شعر؛ چهار تا مطلب می نویسیم انگار شق القمر کردیم، انگار بهترین منتظر روی کره ی زمینیم، انتظار داریم از حضرت ؛ آقا من برات کار کردم یه کاری واسه من بکن، خیری به من برسون، ما اینجوری شدیم .

آواره ؛ لقب حضرته!!
.
چرا بیکار نشستیم؟؟ چرا تو این فضاهای اجتماعی این ور،اون ور می چرخیم ، تو تلگرام؛ وایبر ؛ واتساپ ، الکی این ور اون ور می چرخیم لایک می کنیم و..... همین!!!

خب چهارتا مطلب مهدوی بذار، چهار تا حرف در مورد امام زمان بذار؛
.
همین حدیث امیرالمومنین(وصاحب ......) همین را . بنویس ،.....پخش کن !! .
شاید دل یکی لرزید!!!
.
برگرفته از سخنرانی (غریبی امام زمان)استاد عبادی

برگرفته از سایت مهدی یار