https://pre05.deviantart.net/ae2d/th/pre/f/2011/316/0/6/ya_sahebalzaman___jpeg_format_by_islamic_shia_artists-d4fx3zv.jpg

آنکه حق را بکند برپا نیامد...


حضرت مهدی عج الله : " اگر زائران با تمام وجود ظهور ما را بخواهند ما ظهور خواهیم کرد"


کربلا نقطه حساسی در جهان است. اگر بخواهیم بسوی ظهور قدم برداریم راهش باب الحسین است.

به امام زمان عج الله عرض کردند: آقا جان اکثر مردم شما را میخواهند و برای شما دعا میکنند ؛ پس چرا ظهور نمیکنید؟ حضرت فرمودند : "از هر 100 نفر زائر فقط یک نفر واقعا برای ما دعا می کنند"

حضرت در خطاب به جد بزرگوارشان امام حسین (ع) می فرمایند" یا جدا شما در کربلا تنها ماندید ، من هم در این زمان تنها مانده ام . کسی ندای مرا نمیشنود و مردم یکطرف برای خود زندگی میکنند و من هم یک طرف تنها و غریب مانده ام...

و به دوستی فرمودند چرا به مردم نمیگویید که من مظلوم هستم؟ برو به مردم بگو من مظلومترین فرد عالمم و بروید و برای ظهور دعا کنید .اگر دعا کنید من میرسم.

همان که امام فرمودند "شیعیان ما به اندازه آب خوردنی ما را نمی خواهند اگر بخواهند دعا میکنند و فرج ما می رسد.واقعا جای شرمساریست....

ما دقیقا کاری را با امام زمان خود میکنیم که کوفیان با امام زمان خودشان کردند....

در قیامت ما شرمنده حضرت فاطمه خواهیم شد حضرت میفرمایند شما راه داشتید پس چرا فرزندم مهدی (عج) را تنها گذاشتید .... چه پاسخی خواهیم داشت...


بخشی از سخنرانیهای آیت الله مجتهدی تهرانی (ره)