امام زمان حضرت مهدی در کلام امام خمینیوَالعَصرِ. إِنَّ الإنسانَ لَفِی خُسرٍ؛ «عصر» انسان کامل است؛ امام زمان عج است. یعنی «عصارۀ» همۀ موجودات. قسم به عصارۀ همه موجودات، یعنی قسم به انسان کامل. ...

ببینید که تحت مراقبت هستید؛ نامه اعمال ما می رود پیش امام زمان عج هفته ای دو دفعه به حسب روایت... من خوف این را دارم که کاری، ما بکنیم که امام زمان عج پیش خدا شرمنده بشود، این ها شیعه های تو هستند دارند این کار را می کنند. نکند که خدای نخواسته از من و شما و سایر دوستان ما و سایر دوستان امام زمان عج یک وقت چیزی صادر بشود که موجب افسردگی امام زمان عج بشود. ...

آنچه که در ادامه می خوانید، فرازهایی از بیانات امام عظیم الشأن(ره) است که آن یار سفر کرده در لابه لای آنها به وجود مقدس امام عصر(عج) اشاره می کند.

_ امیدوارم که این نهضت و این انقلاب منتهی بشود به ظهور امام عصر ـ سلام اللّه‏ علیه ـ و امیدوارم که این انقلاب ما به همۀ دنیا و برای همۀ مستضعفین، برای نجات همۀ مستضعفین به همۀ دنیا صادر بشود و همه همان راهی که برای شما هست و غلبه کردید بر دشمن اسلام و دشمن ملت، مستضعفین هم غلبه کنند بر مستکبرین.

_ امروز ما از روزهای قبل بیشتر احتیاج به همبستگی داریم. امروز ما مواجه با همۀ قدرتها هستیم و آنها در خارج و داخل دارند طرح ‏ریزی می‏کنند؛ برای اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی را شکست بدهند و نابود کنند. و این یک تکلیف الهی است برای همه که اهمّ تکلیفهایی است که خدا دارد؛ یعنی، حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ـ ولو امام عصر باشد ـ اهمیتش بیشتر است؛ برای اینکه امام عصر هم خودش را فدا می‏کند برای اسلام. همۀ انبیا از صدر عالَم تا حالا که آمدند، برای کلمۀ حق و برای دین خدا مجاهده کردند و خودشان را فدا کردند. پیامبر اکرم آنهمه مشقات را کشید و اهل بیت معظم او آنهمه زحمات را متکفّل شدند و جانبازی‏ها را کردند؛ همه برای حفظ اسلام است.

_ امروز سایۀ اسلام روی سر شماست؛ امام زمان به شما نظر دارد، پیغمبر اکرم به شما نظر دارد، خدای تبارک و تعالی پشتیبان شماست.

_ روی موازین مادی، روی موازین عادی باید با یک یورش، ما از بین رفته باشیم. باید همۀ ما یک لقمۀ آنها باشیم! لکن قدرت ایمان، پشتیبانی خدای تبارک و تعالی، اتکال به ولی عصر ـ سلام‏اللّه‏ علیه ـ شما را پیروز کرد. برادران من! از یاد نبرید این رمز پیروزی را. این وحدت کلمه‏ای که در تمام اقشار ایران پیدا شد معجزه بود. کسی نمی‏تواند این را ایجاد کند؛ این معجزه بود. این امر الهی بود. این وحی الهی بود نه کار بشر. رمز پیروزی شما اول ایمان ثابت؛ و بعد وحدت کلمه. این دو مطلب را حفظ کنید.

_ خدای تبارک و تعالی با جماعت است. جماعت روی هم وقتی که اتفاق بر یک امری کردند، خدای تبارک و تعالی پشتیبان آنهاست. و ما حس کردیم این مطلب را، ذوق کردیم این مطلب را، که این جماعت ایران که با هم شدند خدا پشتیبان آنها بود، و الآن هم هست. کاری نکنید که عنایت خدا ـ خدای نخواسته ـ کم بشود؛ کاری نکنید که برای ولی عصر ایجاد نگرانی بکنید. تفرقه نداشته باشید با هم؛ با هم تفرقه ‏اندازی نکنید. با هم باشید همه؛

_ امیدوارم که همه موفق باشید، مؤید باشید؛ همه از جنود امام زمان ـ سلام‏ اللّه‏ علیه ـ باشید، و در دفتر آنها اسم شما را بنویسند.

منبع : جهان نیوز