فرخنده میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز مقدس پاسدار و جانباز را به ساحت نورانی حضرت بقیة الله الاعظم عج الله و نایب بر حقشان، رهبر معظم علمدار انقلاب اسلامی تبریک عرض مینمایم.

         

روزت مبــــــارک رهبر

باید از حضرت عباس علیه السلام آموخت، حضرت ابوالفضل دریای معرفت و علم و ادب و وفا به امام زمان خودشان بودند. یار و یاور و سرباز و تکیه گاه امام زمانش امام حسین علیه السلام.

سربازی که تا آخرین لحظه ی نفس، از عَلَم مولایش پاسداری کرد و در رکاب مولایش ماند.

ما هم باید سرباز و یاور و علمدار امام زمانمان باشیم،

ما نیز باید عباس امام زمانمان باشیم....

حال نائب امام زمان را باید یاری کنیم، باید از ارزشها پاسداری کنیم و پیرو راه حق و ولایت باشیم

و گوش به فرمان نایب امام زمان باشیم تا سرباز و گوش به فرمان مولایمان مهدی صاحب زمان بشویم ...


حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی :

ما باید خود را برای سربازی امام زمان اماده کنیم

انتظار حرکت است؛ انتظار سکون نیست؛ انتظار رها کردن و نشستن برای اینکه کار به خودی خود صورت بگیرد، نیست. انتظار حرکت است. انتظار آمادگی است. این آمادگی را باید در وجود خودمان، در محیط پیرامون خودمان حفظ کنیم. و خدای متعال نعمت داده است به مردم عزیز ما، به ملت ایران، که توانسته‌اند این قدم بزرگ را بردارند و فضای انتظار را آماده کنند. این معنای انتظار فرج است. انتظار فرج یعنی کمر بسته بودن، آماده بودن، خود را از همه جهت برای آن هدفی که امام زمان (علیه الصّلاة والسّلام) برای آن هدف قیام خواهد کرد، آماده کردن. آن انقلاب بزرگ تاریخی برای آن هدف انجام خواهد گرفت. و او عبارت است از ایجاد عدل و داد، زندگی انسانی، زندگی الهی، عبودیت خدا؛ این معنای انتظار فرج است.

http://s6.picofile.com/file/8213258276/tttt.jpg

یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجة

اللهم احفظ لنا سیدنا و امامنا و نور عیننا و قلبنا الذی بین جنبینا قائدنا الخامنه ای